Podrška novih verzija - Slatke muke

Software as a Service (SaaS) proizvodi uglavnom nemaju problem sa skokovima u broju zahteva za podrškom kada izađe nova velika verzija, ali to je klasika za proizvode koje korisnici instaliraju kod sebe (na desktop ili server). U tom momentu svi skidaju i instaliraju novu verziju, upgraduju svoje baze i šta sve ne tako da je sasvim normalno da pritisak na podršku osetno poraste.

To samo po sebi i nije naka tajna, ali je lepo potvrditi celu priču podacima:

requests-over-time.jpg

Ovo je broj zahteva na activeCollab help desk (ne i na forum) u periodu od Nove Godine do 31. maja. Na grafu se tačno vide vikendi, radni dani, ali i momenti kada su lansirane značajnije verzije - pre svega prva activeCollab 2 beta, a onda i stabilna "dvojka" (activeCollab 2.1).

Užurban help desk i forum su slatke muke. Iako zna biti stvarno iscrpljujuće, uvek sam pre za to i lansiranje novih verzija, nego za stvari do kojih nikome nije stalo i/ili koje stagniraju u svojoj "stabilnosti".